11/23/2012

Μόνος η όχι?

Καλύτερα να είσαι μόνος , κανείς και τίποτα δεν σε πληγώνει , δεν σε κάνει να νιώθεις άσχημα , κανείς δεν σε κάνει να κλαις . Ποιο ωραία έτσι μόνος , ποιο το νόημα να αγαπάς και να μην σ'αγαπάνε ? η να χάνονται? Άι στο διάολο , μόνος χωρείς κανέναν , χωρείς να χρειάζεται να χάνεις κανέναν . Ευτυχισμένος και μόνος? δεν γίνεται αλλά γιατί να μην γίνεται? καλύτερα είναι να είσαι με κάποιους ανθρώπους κοντά να τους αγαπάς και αυτοί να σε πληγώνουν ? αυτό λέγεται ευτυχία , αν είναι να θεωρείται αυτό ευτυχία να μου λείπει! Το κάνω και μόνη μου γίνομαι και μόνη μου χάλια , με κάνω και μόνη μου χάλια , θα το ξεπεράσω και ποιο εύκολα όχι τίποτα άλλο . Δεν σου έχω κάνει τίποτα αλλά με χαλάς , γιατί πρέπει να σκέφτεσαι τον εαυτό σου? γιατί να φεύγεις ? γενικά γιατί . Και πάλη καλύτερα μόνος όσο μεγαλώνω το νιώθω περισσότερο , αλλά δεν μπορώ να το κάνω , είναι η χαζή η ανάγκη που σου λέει από πίσω ότι αν δεν αγαπάς δεν ζεις , αν δεν έχεις κάποιον δίπλα σου δεν ζεις , αν δεν σε πληγώσει κάποιος δεν ζεις . Όχου πόσες φορές ακόμα θα την βρίσω αυτή την ανάγκη ? Βαρέθηκα , δεν γίνεται και τίποτα , μόνο λίγο το άχτι μου βγάζω αλλά δεν είναι ούτε στο 1% αρκετό . Άλλο η ευτυχία τελικά άλλο να ζεις , δεν μπορώ να έχω αυτά τα δύο (+ την ηρεμία μου) αμάν τόσο δύσκολο είναι? Πρέπει να πονέσω για να είμαι εντάξει? Έχει γίνει αηδία , αλλά πολύ μεγάλη αηδία . Να πω και την πικρή αλήθεια μπορεί να μ αρέσουν και αυτές η κακές ανάγκες ( όχι , ναι , ναι , ξέρω τι γράφω εννοείτε ) αλλά μπορεί και όχι όσο πάει και μεγαλώνω μπορεί να αλλάξει αυτό μπορεί να μ αρέσει μπορεί και όχι , θα δείξει . Απλά ξέρω ότι θα πληγωθώ θα αγαπήσω μπορεί να με αγαπήσουν γενικά ''θα φάω πολλά χαστούκια ακόμα'' ακόμα έχω πολύ για να αποφασίσω αν θα είναι καλό να είσαι μόνος σου η με κάποιους ανθρώπους δίπλα σου ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου